Zašto odabrati Pedagoški fakultet?
Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu je među najstarijim obrazovnim institucijama u Bosni i Hercegovini. Osnovan je 16. 1. 1946. godine kao viša škola. 1969. godine je transformiran u Pedagošku akademiju. Akademske 1999/2000. godine upisana je prva generacija studenata Pedagoške akademije u četverogodišnjem trajanju. Pedagoška akademija je transformirana u Pedagoški fakultet 27. 4. 2009. godine.
Pedagoški fakultet funkcionira kao visokobrazovna ustanova u skladu sa savremenim odgojnim i obrazovnim tendencijama u svijetu, evropskim standardima u obrazovanju edukatora i razvojnim potrebama Bosne i Hercegovine, kao i njenim autohtonim kulturnim vrijednostima.
Na Pedagoškom fakultetu do sada diplomiralo je više od 12 500 studenata.
Odgojno-obrazovni proces na svim odsjecima je usmjeren na razvoj generičkih i profesionalnih kompetencija, kritičkog mišljenja i stvaranje preduvjeta za cjeloživotno učenje. Veliki fond sati stručne prakse (opservacione i samostalne prakse) u vrtićima, osnovnim školama i centrima za specijalni odgoj i obrazovanje, studente Pedagoškog fakulteta omogućava studetnima sticanje praktičnih iskustava i priprema ih za samostalan rad. Zainteresirani studenti mogu biti uključeni i u različite istraživačke projekte. Kroz bogatu međunarodnu saradnju koju Fakultet ima, omogućena je i razmjena studenata.
Pedagoški fakultet pruža različite forme cjeloživotnog obrazovanja u području predškolskog odgoja, razredne nastave, kulture življenja i tehničkog odgoja, specijalne edukacije, rehabilitacije i inkluzije s ciljem unapređenja kvaliteta cjelokupnog odgojno-obrazovnog procesa.
Upiši Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu!
Šta poslije završetka studija?
Završen I ciklus studija omogućuje uspješno djelovanje u procesu predškolskog odgoja, razredne nastave, kulture življenja i tehničkog odgoja sa informatikom ili edukacije i rehabilitacije na temelju stečenih kompetencija koje obuhvataju:
- osposobljavanje za primjenu savremenih strategija predškolskog odgoja, razredne nastave, inkluzivnih procesa, kulture življenja, tehničkog odgoja i informatike;
- poznavanje tipičnog kognitivnog, socijalnog, emotivnog i fizičkog razvoja djece i prepoznavanje odstupanja od tipičnog razvoja;
- razumijevanje razvojnih karakteristika djece ranog odgoja i obrazovanja, odnosno učenika u razrednoj/predmetnoj nastavi;
- odgojno-obrazovni rad sa djecom sa različitim teškoćama u razvoju, kao i talentiranim i nadarenim učencima;
- zadovoljavanje savremenih potreba i međuovisnosti različitih faza obrazovnog procesa u području predškolskog odgoja, razredne, nasatve, kulture življenja, tehničkog odgoja i informatike;
- osposobljavanje za razumijevanje potreba individualiziranja i diferenciranja programa rada sa djecom sa teškoćama u razvoju;
- razumijevanje uloge, odgovornosti i kompetencije svakog člana tima uključenog u rad sa djecom sa teškoćama u razvoju.
Koncept studiranja: 4 + 1 + 3
Odsjeci:
Predškolski odgoj
Razredna nastava
Kultura življenja i tehnički odgoj
Edukacija i rehabilitacija
Adresa: Skenderija 72
Telefon: +387 33 214 607
E-mail: dekanatpf@pf.unsa.ba
Web: www.pf.unsa.ba